opendag van AluShip

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
John Sellis
Donateur
Berichten: 499
Lid geworden op: 10 mar 2014 13:09
Locatie: genemuiden

opendag van AluShip

Bericht door John Sellis »

Hallo,

Meeste die wat doen met snijden (plasma\laser) kennen mij wel. Laatste tijd druk met van alles en nog (verhuizen, een kleine er bij :roll: ) wat en daarom wat minder druk op het forum.
Ik heb een Aluminium boten bouw bedrijf (uitgegroeid van mijn plasma snijder). Waar we vorige week dus ook nog boot van het jaar geworden zijn. De laatste jaren is dat enorm gegroeid waaronder de machines. Inmiddels een 12kw fiber laser er bij gekomen en een nieuwe cnc kantbank.

Nu hebben we aanstaande zaterdag een open dag voor iedereen die het leuk vindt. (ook een springkussen voor de jeugd hier) Dus bij deze zijn jullie allemaal uitgenodigd voor een hapje en drankje!

Adres :
Aluship.nl
veenderij 14
8331vh Steenwijk
keesfrees
Berichten: 3119
Lid geworden op: 08 jan 2008 20:25
Locatie: Grönnen

Re: opendag van AluShip

Bericht door keesfrees »

Mooi dat je dat organiseert en ons uitnodigt, lijkt me erg interessant en leuk, maarrrrr, in deze tijd van het jaar moet ik altijd keuzes maken aangezien er dan van alles te doen is.
Jammerrrrr.
Maar veel plezier daar met z'n allen.

Het komt mij trouwens ook goed uit dat de cnc-dag een week later is dit jaar

NB Ik freesde vele boot bouwpakken van multiplex maar helaas is het nu verdacht stil op dat gebied.
handig aanhalen (citeren, quoten) : https://cnczone.nl/viewtopic.php?f=37&t=12599
Gebruikersavatar
spinningwheels
Berichten: 2138
Lid geworden op: 09 nov 2013 23:03
Locatie: ergens in Diep Donker Drenthe
Contacteer:

Re: opendag van AluShip

Bericht door spinningwheels »

John Sellis schreef: 08 sep 2022 14:22 Hallo,

(ook een springkussen voor de jeugd hier)

Staat het opblaas krijspaleis binnen of buiten?
4 a 5 koters op zo,n ding maakt meer herrie dan een opstijgende straaljager op 50 meter afstand, dus dan neem ik gehoorbescherming mee als het geval binnen staat.
In theorie kan ik praktisch alles
Plaats reactie