Wellicht hebben jullie het al gelezen, maar op 1 juli 2023 hebben we weer een 'Brabant' meeting in Elst (U) bij Hugo Stoutjesdijk.
Het is nog erg vroeg, maar ik start alvast de intekenlijst.
Wellicht hebben jullie het al gelezen, maar op 1 juli 2023 hebben we weer een 'Brabant' meeting in Elst (U) bij Hugo Stoutjesdijk.
De datum is al een ruime tijd geleden door Hugo zelf vastgelegd en staat daarom ook niet meer ter discussie.
Wie tijd en zin heeft kan zich aanmelden, ik al vast mooi buitenweer besteld voor die dag.
hugo stoutjesdijk schreef: ↑07 mei 2023 07:08
Wordt 2x op een dag aan de bitterballen niet een beetje te veel van het goede Kjelt?
(en ook nog tompoucen)
Dat wel, maar hij wil Arie niet mislopen. Of komtie ook naar jou voor een demo E++.
Als er een volgende meeting is op een andere dsg, wil ik daar wel over nadenken.. en anders hebben we de cnc zone meeting nog..
De grootste vraag is.. mag ik binnenkort weer auto rijden?.. en die vraag wordt mogelijk woensdag a.s. beantwoordt.. dan moet ik naar de Ortoptist.. en krijg ik hopelijk een prisma in mijn bril.. mijn beenspieren zijn inmiddels sterk genoeg.. dus fysiek moet dat ook geen probleem zijn