Treksterkte RVS bouten

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Arie Kabaalstra
Donateur
Berichten: 13373
Lid geworden op: 07 feb 2007 18:37
Locatie: Bakhuuz'n
Contacteer:

Re: Treksterkte RVS bouten

Bericht door Arie Kabaalstra »

Mijn excuses voor mijn taalgebruik, mocht iemand daar aanstoot aan nemen.
Je houdt het nog netjes....Ik bezondig me wel aan veel bloemrijker taalgebruik, inclusief gedetailleerde beschrijvingen van wat ik een dergelijk sujet aan zou willen doen..

Ik herken dat "dan doe ik het liever zelf" maar al te goed.. Ik rij motor.. 'k heb er 2.. en dat zijn tamelijk bijzondere motoren.. dus.. is er geen monteur in de wereld (behalve misschien die jongens van de febriek in Bologna, die zelfs maar naar mijn motor mogen wijzen.
Kleppen stellen is een heel ander verhaal bij die dingen.. dus laat je dat nooit doen door een monteur die ook conventionele klepbedieningen stelt... die heeft geen verstand van het systeem dat Ducati hanteert..(en ik andersom amper...ik heb ooit de kleppen van mijn Matra Murena gesteld.. kleppendeksel eraf... wat?..klepveren?..hoe werkt dat?.. eerst even mijn huiswerk doen!..

Wijze les: vraag je eerst af waarom iets gemaakt is Zoals het gemaakt is.. als je dat begrijpt, weet je ook wat belangrijk is. (het is niet voor niets dat ik de technische tekeningen van de cilinderkoppen van mijn ducati 851tot de kleinste details bestudeerd heb)
Plaats reactie