Blijf bij elkaar voor je hersenen: lange huwelijken verlagen het risico op dementie

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

Kjelt
Donateur
Berichten: 6259
Lid geworden op: 14 jun 2007 21:51
Locatie: Eindhoven

Re: Blijf bij elkaar voor je hersenen: lange huwelijken verlagen het risico op dementie

Bericht door Kjelt »

serum schreef: 28 jan 2023 10:39 Een halve voorzet is weer genoeg om het hele onderwerp finaal te ontsporen..
Dit is nou typisch zo'n Libelle topic dat op een forum als dit al ontspoord is bij de beginpost ;-)
bartL
Berichten: 1154
Lid geworden op: 15 jan 2008 07:14
Locatie: Zuid hollandsche eilanden

Re: Blijf bij elkaar voor je hersenen: lange huwelijken verlagen het risico op dementie

Bericht door bartL »

Kjelt schreef: 28 jan 2023 17:08 Dit is nou typisch zo'n Libelle topic
Zit je daar ook op het forum dan? Dat had ik nou niet achter je gezocht. :lol:
Kjelt
Donateur
Berichten: 6259
Lid geworden op: 14 jun 2007 21:51
Locatie: Eindhoven

Re: Blijf bij elkaar voor je hersenen: lange huwelijken verlagen het risico op dementie

Bericht door Kjelt »

bartL schreef: 28 jan 2023 17:30
Kjelt schreef: 28 jan 2023 17:08 Dit is nou typisch zo'n Libelle topic
Zit je daar ook op het forum dan? Dat had ik nou niet achter je gezocht. :lol:
Ik zit er wel over te denken en dan daar cnc topics openen :mrgreen:
Gebruikersavatar
serum
Berichten: 5396
Lid geworden op: 08 mar 2008 20:37
Locatie: Zwolle

Re: Blijf bij elkaar voor je hersenen: lange huwelijken verlagen het risico op dementie

Bericht door serum »

Dat is nog een goede grap ook, allemaal naar het libelle forum en daar in het algemeen topic doorzeveren over onze cnc vraagstukken en hoe je aluminium profieltjes af kan korten op hoogte. Ervaring leert dat vrouwelijke logica niet te kloppen is.
Gebruikersavatar
hugo stoutjesdijk
Donateur
Berichten: 11995
Lid geworden op: 02 mar 2011 17:04
Locatie: elst (u)
Contacteer:

Re: Blijf bij elkaar voor je hersenen: lange huwelijken verlagen het risico op dementie

Bericht door hugo stoutjesdijk »

Dus jullie beweren serieus dat er een Libelle forum bestaat? :lol:

Ehh, Marout, jij besteld toch ook af en toe toevoegingen voor je ganzenbord (wingspan?) om nieuwe prikkels. ;-)
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool.
Kjelt
Donateur
Berichten: 6259
Lid geworden op: 14 jun 2007 21:51
Locatie: Eindhoven

Re: Blijf bij elkaar voor je hersenen: lange huwelijken verlagen het risico op dementie

Bericht door Kjelt »

hugo stoutjesdijk schreef: 28 jan 2023 18:48 Dus jullie beweren serieus dat er een Libelle forum bestaat? :lol:
Geen idee maar google weet het te vinden, veel leesplezier :mrgreen:

https://www.libelle.nl/tag/libelle-forum

Veel handige praktische tips:

https://www.libelle.nl/persoonlijk/libe ... ~bce703a8/
Gebruikersavatar
spinningwheels
Berichten: 2130
Lid geworden op: 09 nov 2013 23:03
Locatie: ergens in Diep Donker Drenthe
Contacteer:

Re: Blijf bij elkaar voor je hersenen: lange huwelijken verlagen het risico op dementie

Bericht door spinningwheels »

Ik geloof de hele tekst van de TS niet zo.
Ben al bijna 15 jaar verlost van Hare Narigheid, en moet zeggen het hele leven is veel meer relaxt.
Kan eten wat ik wil wanneer ik wil. Krijg geen grote bek als ik met de voeten op de salontafel zit.
Kan boeren en scheten laten zonder sorry te hoeven zeggen, en zonder rekening te houden met een ander aan m,n ballen krabben wanneer het jeukt.
In theorie kan ik praktisch alles
Gebruikersavatar
hainjedaf
Donateur
Berichten: 2424
Lid geworden op: 01 aug 2011 10:01
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Blijf bij elkaar voor je hersenen: lange huwelijken verlagen het risico op dementie

Bericht door hainjedaf »

hugo stoutjesdijk schreef: 28 jan 2023 18:48 Dus jullie beweren serieus dat er een Libelle forum bestaat? :lol:

Ehh, Marout, jij besteld toch ook af en toe toevoegingen voor je ganzenbord (wingspan?) om nieuwe prikkels. ;-)
Gespikkelde eieren ja.... Niet alles verklappen joh! :mrgreen:

(de mijne zijn niet gespikkeld... sorry way too much info)
spinningwheels schreef: 29 jan 2023 00:52 Ik geloof de hele tekst van de TS niet zo.
Ben al bijna 15 jaar verlost van Hare Narigheid, en moet zeggen het hele leven is veel meer relaxt.
Kan eten wat ik wil wanneer ik wil. Krijg geen grote bek als ik met de voeten op de salontafel zit.
Kan boeren en scheten laten zonder sorry te hoeven zeggen, en zonder rekening te houden met een ander aan m,n ballen krabben wanneer het jeukt.
Van die momenten dat ik denk... Oh ja... ik ben geen hetero....
Met vriendelijke groet,
Marout Sluijter-Borms,
Amsterdam

Prusa Mini met OctoPrint
Sparren en tinkeren met iedereen en over alles wat techniek is.
Plaats reactie