Verder.. een nieuwe koppeling.. de linker aandrijfas uit het differentieel halen was even een kwestie van botte kracht en achteruit bidden.
maar eigenlijk was dat ook zo gepiept.
Auto achter op assteunen gezet onder de firewall, linker achter draagarm eraf, aandrijf as uit het dif vloeken, bak eraf, koppeling eraf, nieuwe koppeling erop, bak terug.. aandrijfas erindrukken.. draagarm erop, wiel erop, en dan als ie toch met zijn wieltjes vrij staat.. even in de kofferbak klauteren, kleppendeksel eraf.. en de kleppen stellen.. en dat was eh.. "even wennen".. "WTF?.. Klepveren?. hoe werkt dat dan?.. ik had wel eerder kleppen gesteld.. maar in die blokken zaten geen klepveren.. (Ducati)..
Leuk Gummen.. dat zeker.. al was ie wel "Staartlastig", maar veel beter te controleren dan de Toyota MR2 die ik erna had.. dat is een Widowmaker.. die dingen zouden ze moeten verbieden... daar was niet mee te driften.. als ie ging.. dan ging ie.. en stond je met je neus de verkeerde kant op..
Jij hebt nog nooit een Matra Murena gereden?.. maar inderdaad.. je moet bij de meeste auto's zonder stuurverkrachtiging wat meer draaien..
ach.. eigenlijk hebben we niets te klagen.. ga maar eens een avondje Karten.. die dingen sturen pas zwaar.. da's niet meer dan 180 graden van helemaal links naar helemaal rechts.. met in verhouding hele dikke banden..
hoe dan ook.. hopelijk krijg je het lek boven bij jouw blikje.. ('k heb het ooit bij de hand gehad dat mijn Stuurverkrachtiging het begaf bij mijn Hyundai H100 busje.. da's dan ook ineens "Dikke armen werk"