DeskProto

Vragen die je boven niet kwijt kunt, kan je hier stellen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ballegooijen
Donateur
Berichten: 4925
Lid geworden op: 20 sep 2016 15:45
Locatie: 's-Gravendeel
Contacteer:

DeskProto

Bericht door Ballegooijen »

Even een vraagje; zijn er hier ook mensen die DeskProto gebruiken? En zo ja, is het dan een idee om er een aparte groep te maken in de groep software?
Kennis vermenigvuldigt zich alleen als je het deelt.
https://www.Baldas.nl
K.J.
Berichten: 252
Lid geworden op: 25 okt 2013 13:29
Locatie: Omgeving Zwolle
Contacteer:

Re: DeskProto

Bericht door K.J. »

Ik gebruik sinds een maand Deskproto voor 4assig werk (tafelpoten etc.) en ben er zeker te spreken over.
Even wennen naast Fusion360 maar uit eindelijk vind ik het wel gemakkelijk in gebruik.
Gebruikersavatar
Ballegooijen
Donateur
Berichten: 4925
Lid geworden op: 20 sep 2016 15:45
Locatie: 's-Gravendeel
Contacteer:

Re: DeskProto

Bericht door Ballegooijen »

Ik ben er dus ook net mee begonnen maar het is idd wennen. Verder gebruik ik ook Fusion360 en dat gaat me aardig af. Maar met DeskProto ben ik wel even aan het stoeien :roll:

Laten we even afwachten of er meer gebruikers zijn. Dan is het wellicht goed om een "eigen" plekje te hebben voor DP. Dan blijft iig alle info bij elkaar.
Kennis vermenigvuldigt zich alleen als je het deelt.
https://www.Baldas.nl
Gebruikersavatar
abs02
Berichten: 684
Lid geworden op: 28 mei 2011 15:20

Re: DeskProto

Bericht door abs02 »

Ik ken DeskProto ook maar gebruik het niet.
Net als de indertijd een keer opgestarte groep voor WinPc denk ik dat het geen vruchtbare bodem heeft.
Te weinig gebruikers net als WinPc gebruikers.
Maar je weet nooit. Het is ook te proberen.
Gebruikersavatar
Arie Kabaalstra
Donateur
Berichten: 13539
Lid geworden op: 07 feb 2007 18:37
Locatie: Bakhuuz'n
Contacteer:

Re: DeskProto

Bericht door Arie Kabaalstra »

Ik heb Deskproto, maar momenteel is het niet eens geinstalleerd.. Dit omdat in het begin de 3D mogelijkheden van CamBam nogal "meh" waren.. ergo.. te veel werk, en niet het resultaat wat je wilde.

Toen heb ik Deskproto aangeschaft.. goed programma, maar ik heb het eigenlijk nog te weinig gebruikt, omdat CamBam op dat gebied nogal een inhaalslag gemaakt heeft, en ik meer moeite moet doen om het in DeskProto voor elkaar te krijgen..
Plaats reactie