hulp gevraagd verkoop draaibank

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
André-R
Donateur
Berichten: 251
Lid geworden op: 19 feb 2020 13:31
Locatie: Drempt

hulp gevraagd verkoop draaibank

Bericht door André-R »

Zag een ad op marktplaats van een draaibank. Wat me opviel was de hoge vraagprijs,toen ik verder las bleek de ad geplaatst te zijn door de echtgenote wiens man was overleden. Ik heb contact gehad met haar , uit haar verhaal blijkt dat ze wel wat hulp zou waarderen ,ik heb haar toen aangeboden een berichtje op dit forum te zetten met de vraag of iemand in haar buurt haar kan helpen b.v. met het opstellen van een goede advertentie .Had dat zelf gedaan ware het niet dat ik te ver weg woon.
de draaibank staat in Aalsmeer. Concreet dus: is er iemand in die regio die deze dame even op weg kan helpen ?
https://www.marktplaats.nl/v/doe-het-ze ... -draaibank
AI Hembrug DR1
Optimum BF 46 vario
Dingenman
Berichten: 202
Lid geworden op: 21 aug 2009 10:10
Locatie: Aalsmeer

Re: hulp gevraagd verkoop draaibank

Bericht door Dingenman »

Altijd een naar verhaal zoiets..
Ik wil haar wel even helpen hiermee.
PS. Heb zelf teveel spullen dus er is geen eigen belang.
Stuur me anders even een pb met haar tel.nr.?
benkr
Donateur
Berichten: 7790
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:32
Locatie: Valkenswaard

Re: hulp gevraagd verkoop draaibank

Bericht door benkr »

Ik heb zelf, en ook een ander forumlid, hier hele nare ervaringen mee. Ik wil helemaal niet zeggen dat je het niet moet doen, ik zelf zou het misschien ook wel weer doen, maar houd er rekening mee dat dingen echt vervelend anders kunnen gaan lopen dan je vooraf inschat.
Gebruikersavatar
André-R
Donateur
Berichten: 251
Lid geworden op: 19 feb 2020 13:31
Locatie: Drempt

Re: hulp gevraagd verkoop draaibank

Bericht door André-R »

benkr schreef: 09 okt 2023 22:56 Ik heb zelf, en ook een ander forumlid, hier hele nare ervaringen mee. Ik wil helemaal niet zeggen dat je het niet moet doen, ik zelf zou het misschien ook wel weer doen, maar houd er rekening mee dat dingen echt vervelend anders kunnen gaan lopen dan je vooraf inschat.
Wat ik in gedachte had was alleen deze dame helpen met een duidelijke advertentie op te stellen voor Marktplaats, niet meer en niet minder....
AI Hembrug DR1
Optimum BF 46 vario
MeMoRy
Berichten: 737
Lid geworden op: 17 okt 2022 09:40
Locatie: Utrecht

Re: hulp gevraagd verkoop draaibank

Bericht door MeMoRy »

Vraagprijs 1500, bieden vanaf 1000 is toch niet onredelijk voor zo'n model?
Ik zie een nortonkast en dwarsvoeding.
Ziet er een stuk degelijker uit dan mijn emco 8 en die gaan voor 750 euro, laatste keer dat ik keek
Plaats reactie