Peter, die hapjes gaan er altijd wel in, maar houd het bij 2 of 3 dozen, ook Elvis3 en ikzelf nemen al wat mee. Ik weet niet precies wat Friese Dumkes zijn maar die brengt Arie Kabaalstra al mee.Tolp2 schreef: 28 jan 2024 21:37 Zijn er liefhebbers voor brownie bij de koffie? En anders neem ik de hapjes voor de AirFryer wel mee.
CNCzone Brabantdag in februari 2024
Moderator: Moderators
Re: CNCzone Brabantdag in februari 2024
- Arie Kabaalstra
- Contacteer:
Eding.. daar hoor ik als "onbezoldigd ontwikkelings medewerker natuurlijk bij te zijn..
Op zich spreekt het me wel aan om her en der bij CNC-ers eens in de keuken te kijken..
Ik hou nog even een slag om de arm.. maar een Meeting in "Kabaalstra's Knutselkeuken lijkt me ook wel wat..
Op zich spreekt het me wel aan om her en der bij CNC-ers eens in de keuken te kijken..
Ik hou nog even een slag om de arm.. maar een Meeting in "Kabaalstra's Knutselkeuken lijkt me ook wel wat..
Fryske Dûmkes zijn Koekjes, ongeveer ter grootte van een Duim, Met Anijs, een Krokante traktatie voor bij de koffie of Thee, maar bij een Frisje?.. we doen niet moeilijk!..
- spinningwheels
- Contacteer:
Dan moet iedereen wel een (sterk) vergrootglas meenemen als jij laat zien hoe je onderdelen maaktArie Kabaalstra schreef: 28 jan 2024 22:49
Ik hou nog even een slag om de arm.. maar een Meeting in "Kabaalstra's Knutselkeuken lijkt me ook wel wat..![]()
In theorie kan ik praktisch alles
- Arie Kabaalstra
- Contacteer:
Ik heb een aantal oogloupes.. en mijn machines hebben een navenant formaat, dus 't is niet dat er 10 man met hun neus tegen het glas kunnen staan.. 
- andrefc101
- Donateur
- Contacteer:
Zal je eerst naar Brabant moeten verhuizen, het organisatie talent in het noorden is niet zo hoog.Arie Kabaalstra schreef: 28 jan 2024 22:49 Ik hou nog even een slag om de arm.. maar een Meeting in "Kabaalstra's Knutselkeuken lijkt me ook wel wat..![]()
Arie bedoelt dat zijn Knutselkeuken in Eindhoven staatandrefc101 schreef: 29 jan 2024 08:49Zal je eerst naar Brabant moeten verhuizen, het organisatie talent in het noorden is niet zo hoog.Arie Kabaalstra schreef: 28 jan 2024 22:49 Ik hou nog even een slag om de arm.. maar een Meeting in "Kabaalstra's Knutselkeuken lijkt me ook wel wat..![]()
Maar inderdaad, een opwerping van: kom eens een keer naar Bakhuuz'n om in mijn werkplaats te kijken, zou ik meteen alles voor aan de kant schuiven...
- hobbycnc23
- Donateur
Hoi mannen,
Het is ff geleden en zie er dan ook naar uit jullie weer eens te ontmoeten! Zal er onvoorziene omstandigheden daargelaten bij zijn.
Ben, moet ik nog wat meenemen? Marout is er helaas niet bij las ik, anders was een tweede Airfryer wel welkom
Ik hoop wat mee terug te kunnen nemen….zie een andere post van mij over “Creatief met digitale technologie”
Groet, Geert
Het is ff geleden en zie er dan ook naar uit jullie weer eens te ontmoeten! Zal er onvoorziene omstandigheden daargelaten bij zijn.
Ben, moet ik nog wat meenemen? Marout is er helaas niet bij las ik, anders was een tweede Airfryer wel welkom
Ik hoop wat mee terug te kunnen nemen….zie een andere post van mij over “Creatief met digitale technologie”
Groet, Geert
Code: Selecteer alles
CNCzone Brabant meeting bij kawarider in Drongelen
10-2
benkr ja
kawarider ja
Tolp2 ja
frank ja
sbos ja
hainjedaf nee
kjelt ja
bartbrouwer ja
ballegooijen nee
Andre-R ja
Rick Ja
DaBit ?
Bjornski1976 ?
PE1BEY+vriend ja
joepS ja
Arie Kabaalstra ja
Hugo Stoutjesdijk ja
John7jb ja
Nico ja
Peter Bijlholt+zoon ja
hobyycnc23 ja
andreFC101 ja
elvis3 ja
- Arie Kabaalstra
- Contacteer:
Mooi.. kan ik ook even tellen hoeveel Fryske Dûmkes ik mee moet brengen.. heb al met Peter Bijholt afgesproken.. die komt deze kant op, en dan zakken we af naar Brabant!
Ik heb voor een paar mensen spulletjes klaar liggen om mee te nemen naar de Brabantdag op 10 februari, ik had voor die spulletjes een forumdonatie gevraagd, als ik kijk naar de donaties zie ik daar helemaal niets staan voor die personen, graag dit vóór de dag zelf te doen, anders mag je het aan mij doen en doneer ik het zelf. Zonder donatie geen spulletjes lijkt mij. Ik ga me niet bemoeien met de hoogte van het bedrag, dat mag je helemaal zelf bepalen.
- Arie Kabaalstra
- Contacteer:
Dan moet ik even kijken wat ik allemaal "besteld" heb bij je..
Maar ik begrijp dat jij kan zien wat er binnengekomen is op de rekening van het forum?.. dan moet ik ook wel daad bij het woord voegen.. :)
Maar ik begrijp dat jij kan zien wat er binnengekomen is op de rekening van het forum?.. dan moet ik ook wel daad bij het woord voegen.. :)
- Arie Kabaalstra
- Contacteer:
Even een andere vraag.. wij komen van verre..
Hoe laat worden we geacht om aan de koffie aan te schuiven?..
Dit in verband met het regelen van de rit naar 't zuiden.. dan kan ik met Bijlholt & Zn. afspreken in Lemmer..
Hoe laat worden we geacht om aan de koffie aan te schuiven?..
Dit in verband met het regelen van de rit naar 't zuiden.. dan kan ik met Bijlholt & Zn. afspreken in Lemmer..
Dat kan iedereen zie, kijk maar eens helemaal bovenaan op vrijwel elke forumpagina, 4e item zijn de donaties.Arie Kabaalstra schreef: 31 jan 2024 21:16 Dan moet ik even kijken wat ik allemaal "besteld" heb bij je..![]()