CNCzone Brabantdag in februari 2024

Gewoon even offtopic praten over van alles en nog wat.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
benkr
Donateur

Re: CNCzone Brabantdag in februari 2024

Bericht door benkr »

Tolp2 schreef: 28 jan 2024 21:37 Zijn er liefhebbers voor brownie bij de koffie? En anders neem ik de hapjes voor de AirFryer wel mee.
Peter, die hapjes gaan er altijd wel in, maar houd het bij 2 of 3 dozen, ook Elvis3 en ikzelf nemen al wat mee. Ik weet niet precies wat Friese Dumkes zijn maar die brengt Arie Kabaalstra al mee.
Arie Kabaalstra
Contacteer:

Bericht door Arie Kabaalstra »

Eding.. daar hoor ik als "onbezoldigd ontwikkelings medewerker natuurlijk bij te zijn.. :lol:
Op zich spreekt het me wel aan om her en der bij CNC-ers eens in de keuken te kijken..

Ik hou nog even een slag om de arm.. maar een Meeting in "Kabaalstra's Knutselkeuken lijkt me ook wel wat.. :lol:

benkr schreef: 28 jan 2024 21:51 Ik weet niet precies wat Friese Dumkes zijn
Fryske Dûmkes zijn Koekjes, ongeveer ter grootte van een Duim, Met Anijs, een Krokante traktatie voor bij de koffie of Thee, maar bij een Frisje?.. we doen niet moeilijk!..
spinningwheels
Contacteer:

Bericht door spinningwheels »

Arie Kabaalstra schreef: 28 jan 2024 22:49
Ik hou nog even een slag om de arm.. maar een Meeting in "Kabaalstra's Knutselkeuken lijkt me ook wel wat.. :lol:
Dan moet iedereen wel een (sterk) vergrootglas meenemen als jij laat zien hoe je onderdelen maakt
In theorie kan ik praktisch alles
Arie Kabaalstra
Contacteer:

Ik heb een aantal oogloupes.. en mijn machines hebben een navenant formaat, dus 't is niet dat er 10 man met hun neus tegen het glas kunnen staan.. :lol:
andrefc101
Donateur
Contacteer:

Bericht door andrefc101 »

Arie Kabaalstra schreef: 28 jan 2024 22:49 Ik hou nog even een slag om de arm.. maar een Meeting in "Kabaalstra's Knutselkeuken lijkt me ook wel wat.. :lol:
Zal je eerst naar Brabant moeten verhuizen, het organisatie talent in het noorden is niet zo hoog.
Kars-cnc
Donateur

Bericht door Kars-cnc »

andrefc101 schreef: 29 jan 2024 08:49
Arie Kabaalstra schreef: 28 jan 2024 22:49 Ik hou nog even een slag om de arm.. maar een Meeting in "Kabaalstra's Knutselkeuken lijkt me ook wel wat.. :lol:
Zal je eerst naar Brabant moeten verhuizen, het organisatie talent in het noorden is niet zo hoog.
Arie bedoelt dat zijn Knutselkeuken in Eindhoven staat :mrgreen:

Maar inderdaad, een opwerping van: kom eens een keer naar Bakhuuz'n om in mijn werkplaats te kijken, zou ik meteen alles voor aan de kant schuiven...
hobbycnc23
Donateur

Bericht door hobbycnc23 »

Hoi mannen,
Het is ff geleden en zie er dan ook naar uit jullie weer eens te ontmoeten! Zal er onvoorziene omstandigheden daargelaten bij zijn.
Ben, moet ik nog wat meenemen? Marout is er helaas niet bij las ik, anders was een tweede Airfryer wel welkom :lol:
Ik hoop wat mee terug te kunnen nemen….zie een andere post van mij over “Creatief met digitale technologie”
Groet, Geert
benkr
Donateur

Bericht door benkr »

Geert, je bent van harte welkom.
benkr
Donateur

Bericht door benkr »

Code: Selecteer alles

CNCzone Brabant meeting bij kawarider in Drongelen

10-2
benkr       	 	ja
kawarider		ja
Tolp2			ja
frank			ja
sbos			ja
hainjedaf		nee
kjelt			ja
bartbrouwer		ja
ballegooijen		nee
Andre-R			ja
Rick			Ja
DaBit			?
Bjornski1976		?
PE1BEY+vriend 		ja
joepS			ja
Arie Kabaalstra		ja
Hugo Stoutjesdijk	ja
John7jb			ja
Nico			ja
Peter Bijlholt+zoon	ja
hobyycnc23		ja
andreFC101		ja
elvis3			ja
En als antwoord op de vraag waar het is, dat is Drongelen, ligt net boven Waalwijk, maar dan wel aan de overkant van die sloot (Bergsche Maas) die er tussen ligt. Het adres is Kruisstraat 2 in Drongelen
Arie Kabaalstra
Contacteer:

Mooi.. kan ik ook even tellen hoeveel Fryske Dûmkes ik mee moet brengen.. heb al met Peter Bijholt afgesproken.. die komt deze kant op, en dan zakken we af naar Brabant!
benkr
Donateur

Bericht door benkr »

Ik heb voor een paar mensen spulletjes klaar liggen om mee te nemen naar de Brabantdag op 10 februari, ik had voor die spulletjes een forumdonatie gevraagd, als ik kijk naar de donaties zie ik daar helemaal niets staan voor die personen, graag dit vóór de dag zelf te doen, anders mag je het aan mij doen en doneer ik het zelf. Zonder donatie geen spulletjes lijkt mij. Ik ga me niet bemoeien met de hoogte van het bedrag, dat mag je helemaal zelf bepalen.
Arie Kabaalstra
Contacteer:

Dan moet ik even kijken wat ik allemaal "besteld" heb bij je.. :P

Maar ik begrijp dat jij kan zien wat er binnengekomen is op de rekening van het forum?.. dan moet ik ook wel daad bij het woord voegen.. :)
Arie Kabaalstra
Contacteer:

Even een andere vraag.. wij komen van verre..
Hoe laat worden we geacht om aan de koffie aan te schuiven?..
Dit in verband met het regelen van de rit naar 't zuiden.. dan kan ik met Bijlholt & Zn. afspreken in Lemmer..
benkr
Donateur

Bericht door benkr »

Arie Kabaalstra schreef: 31 jan 2024 21:16 Dan moet ik even kijken wat ik allemaal "besteld" heb bij je.. :P

Maar ik begrijp dat jij kan zien wat er binnengekomen is op de rekening van het forum?.. dan moet ik ook wel daad bij het woord voegen.. :)
Dat kan iedereen zie, kijk maar eens helemaal bovenaan op vrijwel elke forumpagina, 4e item zijn de donaties.
Plaats reactie