Maar.. ten behoeve van het herstel van mijn rechter bovenbeen, na mijn ongeval in September 2022, is er een stuk titanium van aanzienlijke afmeting in mijn rechterbeen gezet.. dat bot is inmiddels voldoende hersteld, maar die plaat zit een aantal spieren in de weg.. en dat doet PIJN.. als ik loop, als ik zit, als ik fiets, als ik.. kortom.. alleen als ik in mijn luie stoel zit, in mijn bed lig, of als ik sta (in de werkplaats aan een machine) dan is het op zijn ergst merkbaar, maar niet hinderlijk..
Daarom is er met de Chirurg de beslissing genomen.. die plaat gaat eruit!.. en wel Morgenochtend.. 'k moet me om 07:00 melden in het MCL te Leeuwarden.. Ruggeprik, Been opensnijden, Makita erop.. schroeven er uit, plaat eruit.. Dichtstikken.. pleister erop.. en als ik mijn onderstel weer kan voelen en bewegen, en ik daar een plasje gedaan heb.. dan mag ik weer weg.. Mooi!.. Ik vermoed in de loop van de middag, uiterlijk het begin van de avond dat ik weer huiswaarts kan keren..en dat dat hoofdstuk weer dichtgeslagen kan worden..