Het Grote 3d geprinte producten topic;
Moderator: Moderators
- Portje
- Donateur
Re: Het Grote 3d geprinte producten topic;
Dat is waar, elke keer dat je er kijkt kom je wel weer iets leuks tegen en sla je het op:
Ik sla dan op: het image, maak van de site een pdf, dll de files en als er een filmpje bijzit die ook.
Als je daar meteen mee begint is het een fluitje van een € en je vind het weer makkelijk terug, beter als : waar was dat ook weer?
-- BambuLabs X1 Carbon ==--
-- Bouten en moeren --
-- Camera - Phone -Tablet--
-- Case --
-- clamp --
-- CNC --
-- Elektra -
-- Festool --
-- Filament --
-- Kitchen --
-- Knobs --
-- Led strips --
-- Stealth Press --
-- Tablet --
-- Tools --
-- uitzoek --
-- Vacuüm --
-- Wood --
Ik sla dan op: het image, maak van de site een pdf, dll de files en als er een filmpje bijzit die ook.
Als je daar meteen mee begint is het een fluitje van een € en je vind het weer makkelijk terug, beter als : waar was dat ook weer?
-- BambuLabs X1 Carbon ==--
-- Bouten en moeren --
-- Camera - Phone -Tablet--
-- Case --
-- clamp --
-- CNC --
-- Elektra -
-- Festool --
-- Filament --
-- Kitchen --
-- Knobs --
-- Led strips --
-- Stealth Press --
-- Tablet --
-- Tools --
-- uitzoek --
-- Vacuüm --
-- Wood --
Ik heb er de ballen verstand van, en nog minder ervaring
En helaas zit mijn hoofd zó barstensvol met informatie dat ik niets meer terug kan vinden
Gigabyte Z490 aorus master - i9-10850K 3.60ghz- Corsair DDR4 32GB - ssd 970 evo 1TB M.2
https://www.youtube.com/channel/UCbUguR ... ljJift2lGw
En helaas zit mijn hoofd zó barstensvol met informatie dat ik niets meer terug kan vinden
Gigabyte Z490 aorus master - i9-10850K 3.60ghz- Corsair DDR4 32GB - ssd 970 evo 1TB M.2
- Arie Kabaalstra
- Contacteer:
Inderdaad.. Ik probeer me te beheersen.. 't gaat me vooral om functionele dingen.. maar een "king-Size" Lego MiniFig lijkt me ook wel leuk..
Maar dan probeer ik em wel Functioneel te houden..
('k maak er dan wel een Telefoonhouder van ofzo..)
'k heb hetzelfde een beetje met de Draadvonkmachine.. er zijn zoveel onderdelen die je daarmee zo makkelijk kan maken..
Voor de komende tijd wil ik em vooral gaan gebruiken voor het maken van Beitelhouders voor de EMCOturn 120 en de Compact 5 CNC..
'k moet ook nog even kijken waar ik de Turretschijf kan laten maken.. maar voor die tijd moet ik nog wat meetwerk doen..
Maar dan probeer ik em wel Functioneel te houden..
'k heb hetzelfde een beetje met de Draadvonkmachine.. er zijn zoveel onderdelen die je daarmee zo makkelijk kan maken..
Voor de komende tijd wil ik em vooral gaan gebruiken voor het maken van Beitelhouders voor de EMCOturn 120 en de Compact 5 CNC..
'k moet ook nog even kijken waar ik de Turretschijf kan laten maken.. maar voor die tijd moet ik nog wat meetwerk doen..
- Quepee
- Has thanked: 1 time
- Contacteer:
Kijk wel uit hiermee voor je het weet gooi je alles de deur uit en gebruik je alleen nog met Fusion !Arie Kabaalstra schreef: 23 jun 2024 12:43
er staan ook de AutoDeksk Fusion files bij.. nou heb ik dat wel op mijn Systeem staan, alleen nog niet veel mee gewerkt..
Kortom.. Leren!..
- Arie Kabaalstra
- Contacteer:
Ja.. mogelijk.. maar voordat ik alles snap van AutoDesk fusion.. ben ik wel een heel eind verder.. en vooralsnog voel ik me als een vis in het water met Alibre Design.. maar ja.. daar werk ik inmiddels sinds 20094 zo'n beetje dagelijks mee..Quepee schreef: 23 jun 2024 18:56Kijk wel uit hiermee voor je het weet gooi je alles de deur uit en gebruik je alleen nog met Fusion !Arie Kabaalstra schreef: 23 jun 2024 12:43
er staan ook de AutoDeksk Fusion files bij.. nou heb ik dat wel op mijn Systeem staan, alleen nog niet veel mee gewerkt..
Kortom.. Leren!..
Ik heb zo't idee dat fusion heel anders werkt dan Inventor en Alibre, en Solidworks en SolidEdge.. en.. nou ja.. noem ze maar op..
als ik zo'n model open.. hoe maak ik de Features zichtbaar, hoe pas ik ze aan, hoe pas ik de parameters aan.. allemaal zaken die ik dus nog moet uitzoeken..
- Quepee
- Has thanked: 1 time
- Contacteer:

Deze staat op het sd kaartje toen de Bambu kwam , een sd kaart usb houder .
- Arie Kabaalstra
- Contacteer:
Decoratief en Functioneel.. zo zie ik ze graag..
Ik heb ook een aantal van die kaartjes, voor diverse camera's dus zal een houdertje in mijn geval eerder een blokkie met een dekseltje worden, zodat ik em in mijn Cameratas kan mikken..
Ik heb ook een aantal van die kaartjes, voor diverse camera's dus zal een houdertje in mijn geval eerder een blokkie met een dekseltje worden, zodat ik em in mijn Cameratas kan mikken..

40 cm. hoog Arie, de bestanden zijn vrij te downloaden.
In maart deze geprint, gewoon omdat het kon... en ik net een andere printer had natuurlijk.
- Arie Kabaalstra
- Contacteer:
Hij's Leuk.. ik ga er voorlopig echter nog niet aan beginnen denk ik.. 'k heb momenteel een tekort aan Filament.. (moet nog binnen komen.. morgen hoop ik)
Maar deze staat wel op de "nog eens te printen lijstje).. en dan eens zien of we er iets functioneels mee kunnen..
Edit:

Spaceship!!...
neee.. deze!!
Maar deze staat wel op de "nog eens te printen lijstje).. en dan eens zien of we er iets functioneels mee kunnen..
Edit:

Spaceship!!...
neee.. deze!!
- Arie Kabaalstra
- Contacteer:
- Ballegooijen
- Donateur
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Kijk nou joh, Arie is aan het printen

Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest!
https://www.Baldas.nl
https://www.Baldas.nl
- hugo stoutjesdijk
- Donateur
- Been thanked: 3 times
- Contacteer:
Moet niet gekker worden. Maar het gaat wel fout, volgens het plaatje is die groen…..
Ik ben voor meer techniek op school, maar dan wel vanaf groep 1 basischool.
- Portje
- Donateur
Arie ziet het groen en rood voor de ogen..
Ik heb er de ballen verstand van, en nog minder ervaring
- andrefc101
- Donateur
- Contacteer:
Hij was al op 54 procent, zeker voor hele dunne freesjes dan.hugo stoutjesdijk schreef: 26 jun 2024 17:36Moet niet gekker worden. Maar het gaat wel fout, volgens het plaatje is die groen…..![]()