Dan is ie wel een uur of 7 bezig!hrscharft schreef:probeer het eens met 5 of 10 %
Welke freesjes aanschaffen voor Photocarven?
Moderator: Moderators
Re: Welke freesjes aanschaffen voor Photocarven?
hmm hier was ie binnen het uur klaar met iets van 800mm/min
alleen begon de koppeling van de X as halverwege te slippen en schoof het geheel een paar cm op.
Dus alsnog geen toonbaar resultaat whehe.
alleen begon de koppeling van de X as halverwege te slippen en schoof het geheel een paar cm op.
Dus alsnog geen toonbaar resultaat whehe.
Ik heb alleen Koffie nodig op dagen die eindigen op een G.
- audiomanics
- Donateur
- Contacteer:
Ja, .... dus??
Beetje meer snelheid, acceleratie een paar tandjes hoger en dan duurt het ineens maar 2 uur..
Kees
Beetje meer snelheid, acceleratie een paar tandjes hoger en dan duurt het ineens maar 2 uur..
Kees
<klik>... euh..test... 123.... einde test... uit.<klik>
Klopt :)
ik kan inmiddels nog harder :)
Met de nieuwe drivers en motoren doet mijn NOB machientje tussen de 1500 en 2000mm/min
Vloog van de week met 2000mm/min 6mm freesje door een plank meranti heen.
Met de nieuwe drivers en motoren doet mijn NOB machientje tussen de 1500 en 2000mm/min
Nou dat gaat met mijn zelfbouw machientje niet lukken hoor!hrscharft schreef:Klopt :)
Wilde bij mij eerst ook niet.
Tot ik er 3Nm motoren op geknapt heb en een paar fatsoenlijke leadshine klonen.
Voorheen kwam ik ook niet boven de 500mm/min uit.
Motortjes gaan er overigens wel weer af over een poosje hoor. Die zijn eigenlijk bedoeld voor de nieuwe machine die ik aan het bouwen ben. Maar goed of ze nu op dat machientje zitten of in de doos liggen te wachten tot ze gebruikt gaan worden. En nu kan ik tenminste af en toe nog wat dingetjes maken.
Tot ik er 3Nm motoren op geknapt heb en een paar fatsoenlijke leadshine klonen.
Voorheen kwam ik ook niet boven de 500mm/min uit.
Motortjes gaan er overigens wel weer af over een poosje hoor. Die zijn eigenlijk bedoeld voor de nieuwe machine die ik aan het bouwen ben. Maar goed of ze nu op dat machientje zitten of in de doos liggen te wachten tot ze gebruikt gaan worden. En nu kan ik tenminste af en toe nog wat dingetjes maken.
Haha mooi is dat, kan je trots op zijn (op je Evelien)audiomanics schreef:Euh... ze heet Evelien en is mij getrouwd... al jaaaaren..twentetwente schreef: met de foto van Diana.
Kees
-
XxWhiteWolfxX
Hey Hey
ik zou je ook de graveerfreesjes aanraden
ik heb laatst twee aluminium cylinders gelijktijdig te moeten graveren voort school hier in frankrijk voor de opendeurdag en heb der ook naar gezocht
maart school had nt genoeg geld
dus wat je desnoods kunt doen is twee keer hetzelfde programma uitvoeren zonder het werkstuk te verplaatsen met een centerboor
twee keer hetzelfde programma lanceren is voor de bramen te verminderen in de gravuren van het werkstuk
ik heb het laatst gebprobeert met graveerfreesjes en dat werkt natuurlijk veel beter voor minder tijd
en een beter resultaat
al was het resultaat nt slecht voor machines en materiaal vant school
greetz WhiteWolf
ik zou je ook de graveerfreesjes aanraden
ik heb laatst twee aluminium cylinders gelijktijdig te moeten graveren voort school hier in frankrijk voor de opendeurdag en heb der ook naar gezocht
maart school had nt genoeg geld
dus wat je desnoods kunt doen is twee keer hetzelfde programma uitvoeren zonder het werkstuk te verplaatsen met een centerboor
ik heb het laatst gebprobeert met graveerfreesjes en dat werkt natuurlijk veel beter voor minder tijd
en een beter resultaat
al was het resultaat nt slecht voor machines en materiaal vant school
greetz WhiteWolf
Niks is zoals het lijkt, alles is gewoon zoals het is.