En dat Binnenkort was dus vandaag.. voor't eerst in lange tijd weer eens achter de EMCOturn 120 gestaan..die plaat is uit mijn been, de hechtingen zijn er uit, en Jongens!.. wat loopt dat weer lekker.. nog niet als vanouds, maar ik voel me met de dag beter..Arie Kabaalstra schreef: 27 apr 2024 19:27
Ik heb binnenkort wat klusjes die eens niet onder een NDA vallen, dus openbaar gemaakt mogen worden..
Komende week een Draaiklusje in RVS (Aargh!.. ik haat dat spul!), maargoed klant betaald, dus klant bepaalt!..
Momenteel ben ik met het programma bezig, Maandagochtend even een paar dikke boren halen (1.2 en 2.5)..
Goed.. RVS onderdeeltjes, Ja.. 't is niet anders.. klant betaald, dus klant bepaalt!..
Dit zijn Koppelstukjes, 't cilindrische deel moet nog conisch gedraaid worden van Ø3.8 naar Ø4.3 over 9 mm lengte, daar past een injectienaald op, de "tule aan de andere kant, is Ø1.8 mm, met een Gat Ø1.2 erdoor, 12 mm diep, vanaf de andere kant wordt ie opgeboord naar Ø2.5 over17.5 mm, dus blijft er 10 mm Ø1.2 over.. 't hele ding is 27.5 mm lang, Ø6 mm rond.. de M5 draad wordt in een "lans" geschroefd, op de Tule komt een Teflon Buisje, Wat daar verder aan komt weet ik niet, maar het is de bedoeling dat het hele spul in een Koe geschoven gaat worden, teneinde een Eicel van de koe weg te nemen, voor KI Doeleinden..
Laat je niet foppen door het schijnbaar kleine formaat.. ja. ze liggen wel in een beitelplaat doosje, maar dat komt van 10 VBMT160404 Inserts.. Grote inserts dus.. komen wij aan met CCMT090304...
't leuke was dat mijn achternaam de klant wel bekend voorkwam.. Logisch, mijn neef "Boert" hier een kwartiertje fietsen vandaan..