Eigenlijk had je gewoon een geheel nieuw topic moeten starten, nu steel je Swets z'n topic. Maar eerlijk gezegd denk ik dat Swets daar deze keer wel mee kan leven.
Ja, de boel georganiseerd houden, er zijn mensen die hebben daar een natuurtalent voor, ik heb vast andere talenten, maar niet iets wat op organiseren lijkt.
Ja zou natuurlijk van te voren een boomstructuur kunnen verzinnen van modules van het ontwerp.
(ik maak ook wel eens een iso handschets van het geheel om zodoende gelijk alle onderdelen in de juiste hoek te ontwerpen, werkt lekker in de assembly vind ik)
Als je daarna voor elke module 1 submap maakt, staat daar ook maar 1 sub assembly in, dat kan nooit heel complex worden. (zou mij alsnog toch wel lukken

)
Dan een submap voor import onderdelen
Verder lijken nummers me heel onoverzichtelijk, iets meer zeggende afkortingen lijkt me handiger, misschien met volgnummer.
De volgende uitdaging vind ik eigenlijk behoorlijk versie beheer, als je geen heil ziet in een duur PLM(?) systeem. (waarbij je ook al niet meer met configuraties schijnt te kunnen werken)