Alleen moet ik het uit twee delen maken op mijn portaal .
Het tekenen houd me nu nog van het maken af.
Hoe teken ik de exacte maten na van de oude kolf.
Heb het al twee jaar in een hoek liggen om er maar niet aan hoeven te beginnen
Moderators: audiomanics, Moderators
Voeding inschakelen.. Gewoon een Griptang op de Ketting zetten...Bjornski1976 schreef: 20 mei 2024 13:41 https://youtu.be/uTWRnNm-FKc?si=eDaevBjFWmEAcuFR
Hier kan je niet tegenop
Dan is het sneller en goedkoper om het origineel te laten 3d scannen.Harrycnc schreef: 20 mei 2024 18:37 Plaats je kolf op mm papier maak een foto en importeer deze in je cad progr.
En waar precies had je dat vermeld dan? Wellicht had je meer gedacht dan getypt.FreesKever schreef: 20 mei 2024 13:32 Zoals al vermeld, bij een "harmonic drive" is een van de eerste aspecten om naar te kijken het koppel dat hij kan hebben.
Heb zelf hele hoge resolutie modellen 'gescanned' door middel van photogrammetry. Kan ik ook wel een keer voor je kolf doen.
Dat was een hint van mijn kant.serum schreef: 20 mei 2024 20:48En waar precies had je dat vermeld dan? Wellicht had je meer gedacht dan getypt.FreesKever schreef: 20 mei 2024 13:32 Zoals al vermeld, bij een "harmonic drive" is een van de eerste aspecten om naar te kijken het koppel dat hij kan hebben.
Ja precies.
Sociale vaardigheden gaven ze toen zeker nog niet?FreesKever schreef: 20 mei 2024 22:21 Vroeger op de basis school had ik al lage cijfers voor "begrijpend lezen". Veel later begreep ik pas dat een gedeelte van de oorzaak is dat mensen er allerlij dingen bij verzinnen die er niet staan, en blijkbaar is dit zowel "normaal" als "gewenst".
Bedankt voor je aanbod, ik zal er aan denken als ik er mee ga beginnen .XL500SZ schreef: 20 mei 2024 21:35Heb zelf hele hoge resolutie modellen 'gescanned' door middel van photogrammetry. Kan ik ook wel een keer voor je kolf doen.